Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Макєдонова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Макєдонова О. Д. 
Концептуальна метафора у сучасному рекламному дискурсі США [Електронний ресурс] / О. Д. Макєдонова // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 58. - С. 107-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_58_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 488.108 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Макєдонова О. Д. 
Механізми творення оказіоналізмів у сучасних англомовних рекламних текстах [Електронний ресурс] / О. Д. Макєдонова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Філологічні науки. - 2016. - Кн. 1. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzfn_2016_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 249.271 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Макєдонова О. Д. 
Категорія "цінність” у лінгвокультурологічному висвітленні [Електронний ресурс] / О. Д. Макєдонова // Нова філологія. - 2012. - № 54. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2012_54_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 149.035 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Макєдонова О. Д. 
До характеристики слогана як основного компоненту англомовного рекламного дискурсу [Електронний ресурс] / О. Д. Макєдонова // Нова філологія. - 2011. - № 45. - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2011_45_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 177.607 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Макєдонова О. Д. 
Графічні паравербальні засоби у сучасному англомовному рекламному дискурсі [Електронний ресурс] / О. Д. Макєдонова // Одеський лінгвістичний вісник. - 2016. - Вип. 8. - С. 44-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/olinv_2016_8_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 348.914 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Макєдонова О. Д. 
Функціювання дейктичних одиниць в англійськомовному рекламному дискурсі [Електронний ресурс] / О. Д. Макєдонова // Нова філологія. - 2017. - № 72. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2017_72_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.979 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Макєдонова О. Д. 
Мовленнєва реалізація стратегії інформативного впливу на адресата в англійськомовному рекламному дискурсі [Електронний ресурс] / О. Д. Макєдонова // Молодий вчений. - 2019. - № 6(2). - С. 364-367. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_6(2)__43
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.127 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Макєдонова О. Д. 
Мовленнєва реалізація стратегії маніпулятивного впливу на адресата в англійськомовному рекламному дискурсі [Електронний ресурс] / О. Д. Макєдонова // Нова філологія. - 2019. - № 78. - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2019_78_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.561 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Макєдонова О. Д. 
Мовленнєва реалізація впливу на адресата в англійськомовному рекламному дискурсі [Електронний ресурс] / О. Д. Макєдонова // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2019. - Вип. 39(2). - С. 56-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2019_39(2)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 368.183 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Макєдонова О. Д. 
Лінгвальна аргументація в сучасному рекламному дискурсі США [Електронний ресурс] / О. Д. Макєдонова // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологія. - 2022. - Вип. 13. - С. 78-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2022_13_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.153 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського